Гарантія
При купівлі товару перевірте чи правильно заповнений гарантійний талон та наявність документа, що підтверджує факт покупки.
Для отримання гарантійного і негарантійного ремонту проконсультуйтеся з менеджерами інтернет-магазину Sigma mobile за номером телефону +38 099 333 2720 або зверніться до авторизованих СЦ бренду:
Київ,
Львів,
Харків та
Одеса.
При зверненні для гарантійного ремонту необхідно мати:
- пристрій в повній комплектації
- заповнений гарантійний талон
- документ, що підтверджує покупку
У разі відправлення товару до нас Новою Поштою треба вкласти ксерокопію необхідних документів, або заздалегідь відправити їх скан копію або фотографію нашим консультантам.
- Безкоштовний ремонт або заміна товару надається протягом гарантійного періоду
- Гарантійне обслуговування надається у разі наявності чинного на момент звернення гарантійного талону та документа, що підтверджує факт оплати
- Оновлення програмного забезпечення є технічним обслуговуванням товарів і не вважається ремонтом. Не може служити підставою для обміну товарів або повернення сплачених коштів
- Періодичне обслуговування виробу (заміна акумулятора, чистка та т.п.) здійснюється за запитом клієнта з додатковою платою
- Гарантійний термін на пристрої та аксесуари встановлюється Sigma mobile з дати продажу товару
- Термін служби визначається Sigma Mobile, рахуючи від дати виготовлення пристрою
- Гарантія діє лише в авторизованих сервісних центрах, які розташовані на території України. Перелік сервісних центрів може бути змінений
Виробник не несе гарантійних зобов'язань при:
- Недотриманні правил експлуатації, налаштування тощо, які прописані в інструкції, а також іншій документації, що надається споживачеві в комплекті
- Механічному пошкодженню, яке сталося після того, як товар був переданий споживачеві
- Попаданні рідин, комах, сторонніх предметів і т.д. всередину пристрою при експлуатації
- Експлуатації виробу в умовах надмірно високої або низької температури, в оточенні з високою вологістю, чи високим вмістом пилу
- Внесенні схемотехнічних, конструктивних або програмних змін, які не рекомендовані компанією виробником
- Ремонту або модифікації пристрою сторонніми особами
- Пошкодженні пристрою в результаті використання нестандартних та / або неякісних витратних матеріалів, запасних частин, зарядних пристроїв, електронних носіїв інформації, елементів живлення, програмних продуктів, що не були поставлені або рекомендовані виробником
- Пошкодженні пристрою комп'ютерними вірусами і подібними програмами
- Пошкодженні невідповідністю стандартів або технічних регламентів зарядних, кабельних, телекомунікаційних мереж, потужністю радіосигналів, в тому числі через невідповідність рельєфу та інших подібних зовнішніх факторів. При використанні пристрою поза зоною дії мережі, підключенні до невідповідних, а також несправних пристроїв
- Винекненні дефекту від природного зносу пристрою при його експлуатації. Під природним зносом маються на увазі всі наслідки користування, які спричинили погіршення зовнішнього вигляду, а також технічного стану після тривалої експлуатації продукту
- Пошкодженні пікселів LCD екранів, що не перевищує 0,0005% від загальної кількості пікселів екрану (згідно з ISO 9241-303)
- Виникненні непередбачених обставин (стихійного лиха, пожежі, блискавки і т.д.)